Agrármarketing

Nyomtatóbarát változat
Lehota József és Tomcsányi Pál
Agrármarketing

A könyv az agrármarketing alapfogalmának leírásával készíti elő a téma részletes kifejtését. Bemutatja a marketing-mix elemeit, ezen belül hangsúlyosan a terméket és a termékszolgáltatásokat, az értékesítési csatorna szerepét, az árat, a szállítást és a kommunikációt. Tárgyalja a mezőgazdasági vállalkozás és az élelmiszer-feldolgozás marketingstratégiáit, végül padig az agrármarketing kiegészítő funkcióival foglalkozik a logisztikával és az árutőzsdével.

Egyszerre maximum ennyi napra kölcsönözhető: 
21
Átvétel helyszíne, nyitvatartás: 
Csalán iroda
Általános kölcsönzési feltételek: 
Kölcsönzési feltételek - könyvek és oktatóanyagok

Foglald le!

A foglaláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges.